2007. július 2., hétfő

Jöttek az oroszok...

s megmentettek az elpudingosodástól. Hadd magyarázzam meg. Az amerikaiak része köztudottan túlsúlyos. Tévedés ne essék, nem az európai értelemben vett kövérséggel állunk szemben. A látvány teljes mértékben a gyorséttermek végterméke. Csontra öntött pudingszerű folyomány. Minden egyes amerikában készült étel elfogyasztása közben ez lebegett előttem. Éppen ezért megváltás volt számomra, mikor ismét beléptem az orosz, Bazar nevet viselő boltba. Kemencében sütött barna kenyér, nem vízízű gyümölcs, Gyermei laskatészta, Nagymama lekvárja, Happy Day gyümölcsital, vörös hagyma, még szalonna is. Olyan termékek melyeket a hazai polcokról a legnagyobb természetességgel emelünk le. Ennek örömére a fiaim este szalonnás omlettel s pálinkával kedveskedtek. Nem kell kétségbe esni: a heti átlag kalóriaadagom így sem érte el az 1000-et :P Élvezzétek a barack ízét! PS: A fűben ülsz és melletted hevernek A napmeleg barackok és te egyet Elvállalsz és a leve elindul le Hosszú távú terveit töröd le azzal, hogy letörlöd Az álladról és nem éri el a melleid közti gödröt

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A fűben ülsz és melletted hevernek
A nap meleg én biztos, hogy szeretlek
Hogy ilyen jó helyre hoztalak el a dalba
Megköszönhetnéd ott fekszem balra tőled
Ez az utolsó jó hely a Földön
Én is úgy kaptam kölcsön
Egy barátomtól a kulcsot
Hogy legyen kéró ha dugtok, azt mondta nekem, yeah