2007. július 14., szombat

Elaludtam...

Kedveseim:) Sikeresen elaludtam! Ülve... Éjjel 1 órakor arra ébredtem, hogy ruhában ülök az ágy tetején, s csend van a házban... A mai napra bérletet kötöttem a főnökeim irodáiba. Híre ment annak, hogy finoman szólva, nem érzem magam jól abban a munkakörben, ahol tevékenykedem. Látszólag mindenki kétségbe esett. Megpróbálták elhitetni velem, hogy mennyire szeretnek, hasznos és fontos munkát végzek s mennyire fantasztikus, hogy veluk dolgozom. Ebben ki is merült a problémamegoldás! Aztán megérkezett az első fizetésem. Mikor megérkeztünk éppen lecsúsztunk a fizetés-számolási periódusról, így a három és fél hét után pénz állt a házhoz. Ez idő alatt július 4-én valamint a legutolsó vasárnapon nem dolgoztam. Így jött ki a 112 órám. Jutalomként 20%-ot elvitt az Állam bácsi valamint 30%-ot a lakás, s most gazdag nő vagyok. Az sem tudom, hogy melyik lábamra álljak tőle... Ezért érdemes volt dolgozni! S az örömmaximalizálás érdekében letekerem a mérföldeket, optimistán nézve - hiszen még fizetésről nem esett szó, de a rengeteg tisztítószer ma reggel az asztalomra volt készítve, napi 30 dollárért. (egy kenyér 3 dollár körül van, de nem európai gyomornak készült...) Az alábbi linken megtalálható a pénzhez vezető aranyút! (Show original map view melletti kis négyzetet, jobb felső sarok, aktiválva megtekinthető a teljes útvonal)

Nincsenek megjegyzések: